Procedure van een herstelling

U heeft als huurder een technisch probleem in uw woning die u niet zelf kan oplossen en waarbij u hulp nodig heeft van onze technische dienst?

Melding
U meldt het probleem aan het sociaal verhuurkantoor.
Dit kan op verschillende manieren:

De medewerker van het sociaal verhuurkantoor zal uw melding behandelen en inschatten hoe dringend de herstelling dient uitgevoerd te worden.
Indien u telefonisch contact opneemt, zal onmiddellijk een afspraak worden voorgesteld.

Behandeling
Als uw herstelling dringend dient uitgevoerd te worden, zal ze onmiddellijk behandeld worden.
Binnen de 24u

  • Geen verwarming in de woning
  • Geen sanitair warm water in de woning
  • Gasprobleem (dringend!)
  • Elektriciteitsprobleem (dringend!)
  • Waterlek
  • Verstopping toilet
  • Waterschade (na hevige regenval)

Binnen de 48u

  • Verstopping lavabo/gootsteen/douche
Iedere andere herstelling wordt binnen de twee weken behandeld.